yes.. its all about me

Händelserik dag igår..
och en lång natt, som påverkade min långa arbetsdag idag..
Men som tur är räddade en mysig middag och drinkar med Rebecca och Gabriella hela dagen..
Nu är jag så tankspridd att jag inte vet vart jag ska ta vägen riktigt..
kom på att jag åker till lkpg på fredag?! oj..

Men jag är ledig på Måndag, så då ska inhandling och tvättning göras!
Sova ut får jag ta någon annan vecka..

Jag tror jag blitt lurad här nu..
Jag dömmer inte, utan hade kanske säkert gjort samma sak..
Men jag gillar inte att inte ha kontrollen.. alltid jag som har den annars..
Meeen men.. tiden visar..
nu ska det bara finnas tålamod till väntan..
andas...


snart får jag ju träffa min Madeleine igen.. DET om nått är lycka för mig...
önskar bara att jag slapp åka hem för att göra det :/ ingen lust..
Fast, lillebror är ju där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0