Fireworks

Hade en SÅÅÅÅÅ bra helg förra helgen..
I Linköping.. med min bästa vän..
Mycket skratt, bakfylla, onykterhet och massa mys!
Längesen jag skrattade så.. allt tack vare dig Madeleine..

skönt att känna det där rena äkta skrattet.. så colanrinnerurnäsanskrattet..
lovely..

Annars är det rätt mycket just nu..
nervös inför saker på jobbet.. andas och bara gör det...rätt..

Oså har vi en skön pärla.. Nina (F) .. som för övrigt fixar min liv utanför jobbet just nu :D

haha, man lever en gång.. right?

mitt andra projekt tror jag att jag lägger på hyllan ett tag..
för likt ett annat jag gick igenom för längesen..
I need a man..

inte en pojke till va? :)

lever i insomnia.. skulle kunna sova bort varje dag.. om jag bara fick tillfälle..
min lediga torsdag va jag vaken sammanlagt 5 TIMMAR?!
vad är felet?
Mer järn?
men det är skönt att sova.. det har jag kommit fram till..

så nu ska jag sova.. har betat av 1 av 5 22.00 dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0