lovely day

Veckan började kasst..
Meen.. igår vände det.. jag blir lite rädd? Varför har jag sån tur? och när vänder det?
Plånboken hittades, jag hade en sjuukt mysig kväll, med en myycket trevlig människa :)
Och idag, så svävar jag några cm ovanför marken tror jag..
you had me at hello ... bokstavligt :)


Sen att VM-intervjun närmar sig är väl inte lika kul..
Jag vill inte misslyckas.. men vet inte heller om jag vill lyckas?
Jag borde fixa det.. men känner mig sjukt osäker..

Och mycket positivt kommer ut det..
Får bara göra det roliga, det jag vill jobba med..
tidiga mornar och tidiga eftermiddagar..
nästan aldrig helg..
Men jag trivs så bra i Kista :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0