Unfold me

Måndag, ny vecka. På mitt fortfarande nya underbara jobb!
Vilka människor! jag tvekar inte en sekund på att vi kommer få det riktigt bra!
Och nästa vecka är det öppning. Känns ganska långt ifrån det nu.
Men imorrn kommer supporterna så då lär allt ta fart.
Tråkigt nog försvinner mitt ögongodis också efter öppning.. Kanske lika bra det, för jag känner att
detta snart blir ett problem! :) särskilt när vi är på HELT olika plan..

I helgen kommer som sagt Mattias.. känns ganska overkligt att träffa honom efter ett år..
Men det lär bli himla skoj :)

Och nu är det höst, jag vill ha kärlek!
Jag vill ha det där som är svårt att sätta fingret på!
Inga tvivel, inget sånt tjaffs jag styrt med nu, som bara blir en jobbig situation att ta sig ur.
Jag vill bara bli kär.
Jag har inte gett upp riktigt än.


Sia - breathe me ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0