fall in love

Hösten är här.
Jag har redan köpt höstskor och halsduk, så låt det va kallt nu snälla!

Bromma är riktigt bra, mysiga människor.. Mycket nya intryck och mycket lärdom.
Bygger just nu upp kosmetik, bävade för det. Men gud så kul det är :)
Jag ska ha 2 avdelningar, och kosmetik är en av dem.
Så jag och en riktigt trevlig tjej kommer att styra där :)

Va hemma i helgen.
Och som alltid va det helt underbart. Smärta i magen varje gång jag måste lämna ekängen.
Jag har världens underbaraste familj.
Så mycket som jag skrattar när jag är där hinner jag inte göra på månader vanligtvis.
Den som bidrar mest till det är lillebror ♥

Fick ny dator av pappa när jag va där.. och jag älskar den :)



Nästa fredag kommer Mattias från Malmö (Australien) hit.. Äntligen :)
Ska bli såå himla kul att ses..
Hoppas innerligt att jag får va ledig den helgen, känns tajt när öppningen är veckan efter..
Men hoppas ska jag.
Ska försöka visa hur kul Sthlm är :)


Jag vill känna magen killa, jag vill känna kinderna rodna.
Jag vill känna krampen i smilgroparna, jag vill känna ögonen tåras.
Jag vill känna händerna varma, jag vill känna gåshuden på armarna.
Jag vill känna glädjen, jag vill känna sorgen.
Jag vill känna hur kaffet smakar godare,
jag vill känna kroppen lyfta sig ur sängen lättare.
Jag vill känna värmen, jag vill känna kärleken.


jaa, vill jag..
Det är ju höst nu..
kallt, tråkigt och mörkt.

då är det bättre att inte va ensam :)

Meeen, jag är inte bitter för det.
för livet är rätt bra endå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0