the one that got away

JAG VILL ÅKA BORT HÄR I FRÅN NU.
JAG VILL SE ANNAT FÖR EN STUND.
JAG BEHÖVER KOMMA BORT OCH SE ANNAT.
TROR ATT JAG SKA TA TAG I DEN SAKEN NU.

jag inbillar mig att det är kärlek och närhet jag behöver..
men nej tack?
jag behöver äventyr.. det är precis det jag behöver..
Jag sparar pengar just nu.. och duktig är jag med..
så Madeleine.. vart du än är, så kommer jag och hälsar på dig.. SNART:)
en liten osloresa redan nu? för bort från sthlm behövs.

det är mkt nu, fast endå inte?



Kommentarer
Postat av: djustd

Kikar in...Ha en fin dag, kram! =)

2010-10-19 @ 09:56:10
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: Madeleine

mm, spara.. usa ju!! februari är planen. Du ville ju se new york?:)men visst, oslo är närmre just nu. ska dock se om ja kan få ett extrajobb så ja inte har så mkt fritid som ja har nu. vill jobba tills ja är riiiik och kan försvinna härifrån!!

2010-10-19 @ 22:50:20
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0