maybe it was you?

Lyftet kom idag. Och lämnade oss med ett MVG.
Det är bara en butik innan som lyckats få det nånsin..020..
Men nu va det 142:ans tur..
Lyftet va helt lyriska när de gick.. till och med skrek när de såg kosmetikavdelningen :D YES!
Lovely..
I helgen ska jag pusta ut.. Jag har vart sjuk sen förra helgen.. och idag började det gå över.
Och än har jag inte sjukskrivit mig.. bra dääär.
Men min kropp gillar mig inte för tillfället..
sliiten..

Jag är trött på alla tankar.. och trött på alla tankar som inte finns?
jag längtar hem till lkpg.. till lillebror, pappa och vännerna jag vill träffa.
Mamma har jag sett ganska nyligen .. fast jag kan iof inte få för mkt av henne..

Lustig känsla i kroppen..
försvinn..hrm..




Kommentarer
Postat av: Emil

2010-10-22 @ 00:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0