sådärja. uppåt ska det!

Jaha, nu har det hänt.
Jag är helt manisk över att bli blond igen..
detta måste ske snart!
Inga kläder passar mig längre, ingen spegelbild är av glädje längre!
Jag är helt enkelt skapt till att vara blond.. that´s it!

Jag är så fascinerad över att det händer så himla mycket på jobbfronten.
Hela tiden något nytt, och missförstå inte.. För jag älskar det.
Men det är bara på den fronten det händer något. Allt annat verkar ha dött.
Jag totalförstör till och med mitt hår (som jag va helnöjd med innan)
bara för att det ska hända något i mitt liv.
Kan det ha att göra med att mitt jobb tar musten ur mig? att jag är rätt tråkig privat?
Svaret är JA har jag kommit fram till.
Jag tackar nej till det mesta. "Ne jag kan inte, börjar tidigt imorrn"
Tidigt kan då vara 12.00.
Jag måste helt enkelt ta tag i mitt liv utanför jobbet.
Annars kan det hända att jag snart låser mig inne, bosätter mig i mina mjukisar och börjar odla finnar i ansiktet.
Och detta vill jag ju helst undvika.

Som sagt, ska jag börja i en annan butik om en vecka.
I en av sthlm största. Jag är så peppad, men också ganska nervös.
Nu gäller det att stiga fram, ta plats, och ta ton!
vilket jag jobbar stenhårt med nu.
I can do it!

sen om den här mannen kunde klona sig och flytta hem till mig..
så vore livet fulländat!



Kommentarer
Postat av: madeleine

vi hittar honom, nånstans :) fixafixafixa! puss

2010-11-13 @ 14:14:18
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0