"Never tie me down"

Back again..
Jag är utmattad för första gången på länge..
Och jag upptäckte att när jag är riktigt utmattad så tänker jag inte..
Inga känslor som flyter omkring..
En ny människa har ploppat upp i mitt liv, och jag borde va jätte nyfiken och spänd..
Men när jag stog där idag på nya jobbet och stressade stjärten av mig så fick
jag sånna där panikkänslor.. att det inte alls va kul med den spänningen.
Att jag bara borde avsluta det direkt, för jag får den där känslan att jobbet är tryggheten.
Och det va ett tag sen jag fick det nu..
Så idag kunde jag verkligen sätta fingret på varför jag alltid avslutar som jag gör.
För jag är så insnöad i jobbet, och det är verkligen min största "trygghet".
Dit kommer jag, där är jag mestadels av min tid. Där är inget främmande.
Jag tror att jag har gett för mycket till jobbet, och glömt mitt egna lite.

kanske skulle ändra på det..
För den här människan verkar värd det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0