Come back and haunt me, and I´ll rush to the start .

KAOS KAOS KAOS säger jag bara!
Varför tänker inte alla föräldrar på att köpa sommarkläder till ungarna
lite tidigare än barnbidrag?
Och huuuuur kan man vilja gå på H&M när det är 28 grader ute?
you tell me?

Jag smet iaf iväg vid 16.. Hade tvättid, och jag kände att nångång måste även jag få gå hem tidigt!
För övrigt orkar jag inte med jobbet längre. Känner att jag är färdig..
Och fick en inte så speciellt chockande men VÄLDIGT sorglig nyhet idag..
Som fick mig att nästan sluta andas..
Jag vill inte att sommarn nånsin ska ta slut!

Jag är så pepp på min och Charlottes semester att det kliar i kroppen!
Det är nästan lite läskigt hur lika vi är när vi disskuterar och har oss.
Detta kan inte bli mer än rätt..
Jag har lovat att vi ska besöka Lkpg det första vi gör på trippen.
Då får jag magsmärtor när Madeleine inte är hemma..
Men jag ska försöka få upp festen till hennes nivå endå!

Annars går jag mest omrking och funderar..
är jag? är jag inte? finns nått kvar? vill han? vill jag?
Nu när det är lite ombytta roller så ska jag inte sticka under med att
min vilja är lite större än innan..
Men sen om eller varför vet jag inte riktigt?
JAG HAR PROBLEM? jag behöver prata av mig kanske?
med en vis människa..
Försökte med mamma igår, men hon har så raka och enkla svar..
Och jag gillar ju inte riktigt att göra det enkelt för mig..

Saknar min mamma ganska mycket, men snart kommer hon hit !
Hon är fin♥

På tisdag får jag lön, och inköpslistan är låååååång :)

saknar lkpg redan . . .
Lr njae, saknar mina vänner..

Come up to meet you, tell you I'm sorry
You don't know how lovely you are.
I had to find you, tell you I need you,
Tell you I set you apart.

Tell me your secrets and ask me your questions,
Oh lets go back to the start.
Running in circles, Comin' in tails
Heads on a science apart.

Nobody said it was easy,
It's such a shame for us to part.
Nobody said it was easy,
No one ever said it would be this hard.

Take me back to the start.

I was just guessin' at numbers and figures,
Pulling the puzzles apart.
Questions of science, science and progress
Do not speak as loud as my heart.

And tell me you love me, come back and haunt me
Oh and I rush to the start.
Runnin' in circles, Chasin' tails
Comin' back as we are

Nobody said it was easy,
Oh it's such a shame for us to part.
Nobody said it was easy,
No one ever said it would be so hard.

I'm goin' back to the start.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0