get out of my heart my dear!

Jaa, vad gör man när man känner sig lika intressant som ett par urtvättade strumpor?
det är ungefär så jag känner mig?
Jag satt hela vintern och sa för mig själv ;
Snart är det vår, och DÅ Nina ska så mycket kul hända, och du
kommer orka och vilja SÅ mycket mer!

Jaha?
Nu är det snart sommar, och jag har fortf inte sett till nått?

Herregud, här flyttade man till Stockholm i tron om att livet skulle glittra
och allting skulle bli en stor fest!
Varför tar denna tråkiga vardag över överallt?
Det finns ingen ork till umgänge just nu.
Det finns bara ork till jobb, och knappt det. 8-18 lr 9-19.30 . ungefär så ser mina dagar ut.

Men nu JÄVLAR!
Ingen kan styra mitt liv, förutom jag.
Och nu ska jag styra!

Charlotte och jag har semester samtidigt. och planerna smids.
Hon vill se lkpg, vi vill båda se Malmö, kanske en tur till Malta? :)
4 veckor kvar till semester!
Denna längtan . . .

Och nu håller vi tummarna för att Challe och jag får jobba för H&M
på Roskildefestivalen i sommar!
De tar igentligen bara 1 från butiken.. Men vi tänkte..
nångång måste även vi ha tur?


det kommer bli bra, allt kommer att bli bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0