show me your expertise!

Eliza Doolittle - Skinny genes! Underbar låt! :)

Herregud så svårt det ska vara att säga det man vill säga?
Alltid omvägar, så slutar det med att jag står där och måste "stå ut med massor"..
För att jag inte vill sätta en annan person i en jobbig sits.
Inte såra någon, så bättre att du gör saker du inte vill!
Bra jobbat Nina!

I helgen ska jag iaf ha kul . .

Jag är trött på familjen.. så dom får nog inget besök av mig alls.
skulle iof va mysigt att träffa lillebror.. hoppas på att han är i stan någon av dagarna!

Nu vill jag ha lön, sommar, och roligare liv!

Måste ju också nämna att Lady Gaga va SÅ JÄVLA JÄVLA BRA!
Hon är fruktansvärt underbar! Min nya idol, utan tvekan :)
Nästa.. Pink i Gbg!

Jag har för övrigt ingen aning om vad som händer i mitt liv..
Dagarna går, och jag hinner inte ens blinka..
Mitt år som 22 bestog iaf 95% av jobb..
Så, mitt år som 23 måste innehålla nånting annat med.. tänkte jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0