nu ska du bort..

Ångra BARA det du inte gjort!
Nu är det slut på ångest!

Jag är sååå peppad inför lördag med min fina Challe♥
Champangelunch, heldag på Grönan, och en stor stor utång!
Elin och Jenny glider in på Grönan under dagen med!

Idag planera jag och Challelotten semestern..
den kommer se ut som sådan ;
Lkpg
Malmö
Köpenhamn
Sista min från kastrup.

Ganska undebart enligt oss.
Sen har vi 1000 andra planer på hösten.. hyra ut lägenhet, tjänsteledigt..
Vi får se, vi får se..

jag är glad..

bara en dag kvar till helg.


Kommentarer
Postat av: madeleine

BRA, ÄNTLIGEN :) ångra bara det du inte gjort. no me arrepiento!!!

2010-05-31 @ 02:08:02
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0