blankt . . .

Jag är helt slut. det finns ingenting mer att hämta från denna kropp.
Jag flyttade till sthlm för mitt jobb.
Jag älskar mitt jobb.. Men det måste finnas nån gräns?
Jag har börjat inse vad som faktiskt sker vid sidan av.
Jag försummar mitt liv lite grann.
Jag försummar mina vänner. En av dom närmaste har fått barn, som jag inte ens träffat.
En annan av dom nära är gravid, och har en son som är min gudson, som jag älskar. Som jag inte träffat på väldigt många månader.
Och flera flera andra nära som jag inte träffat sen jag flyttade.
Vad händer?
När jag väl är ledig så sover jag, oftast hela dagen..
Jag har i stort sätt bara sett vasastan och jakan sen jag flyttade hit.
Jag går omkring med sån ångest.. är det här värt allt? är H&M värt mitt liv?
för just nu känns det som nån annan äger det..
Jag har tappat kontrollen . .
Flera av tjejerna på jobbet har gått in i väggen..
Och visst, jag känner verkligen att det inte skulle hända mig? men jag vet att de kände exakt samma sak . .


Jag vet inte om jag orkar mer? ärligt talat..
Det va inte riktigt så här jag hade tänkt  . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0