Take me to Neverland

Jaha.. Den här semestern vart både nystart och avslut.
Jag är verkligen helt lost.
Jag har åldersnojja.

Fått ny tjänst i en ännu inte byggd butik. Slutar i jakan om en månad.
Lämnar de som blev min egna lilla familj här i sthlm.
Väldigt blandade känslor just nu.
Alex flyttar hit och börjar sitt nya jobb den 16 aug..
Jag blir sambo.

För ett år sen satt jag och längtade till australien med madde på vår balkong.
Drack öl, rökte alldeles för många cigaretter och bara filosofera om livet.
Inte trodde jag att det skulle bli så här?
Klagar inte.. men jag är förvånad.

Vad vill jag egentligen?
För jag är inte nöjd.. inte på långa vägar.

Jag vill inte sitta när jag är 45, med familj i hus och ha ångest och ångra.

Jag är livrädd.

Om några timmar blir jag 23.
Jag är van vid att fira tolvslaget med madde, med en drink.
Frukost på sängen, tidig morgon på balkongen med sol och vin.
Och en heeelgalen kväll.

I år firar jag tolvslaget i sängen.. frukosten tar jag på pendeln till jobbet.
Kvällen spenderar jag i soffan..
Jag känner mig fruktansvärt ensam just nu..

Det va bättre förr.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

tyvärr är det så.. födelsedagar blir sämre o sämre med åren, varför tror du ja jämt är så noga med att planera min egen? Roligt att du ska bli Sambo förresten:D Grattis!!Får prata senare.. nu ska du ha en bra dag, lyckodag! puss

2010-07-18 @ 14:25:17
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0