Lördag, fast vill ha måndag.

Men fy, får man va såhär trött som jag är?
Fattar inte varför?
Jobbhelg iaf.. Sen är jag ledig på måndag.. Då är det lön..
Då ska jag Shoppa :)
Underbart.


Den 26 Feb blir det hemresa till Linköping..
Kramas med lillebror.. som jag saknar så himla mycket..
Och resten av familjen också såklart.
Sen på lördagen ska vi ses från gamla jobbet och ta igen förlorad tid :)
Med mycket drinkar i vanlig ordning.

På måndag börjar mitt nya liv med vitaminer och mkt mkt mer grönsaker!
Måste hitta energin nånstans ju?


Och det känns fruktansvärt tomt.. Det är en läskig känsla att inte ha någon brevid längre..
Ingen axel, inget öra.. ingen trygghet.




som sagt.. saknar min lillebror nått otroligt..
Jag är så stolt över honom, för vem han blivit och vem han är på väg att bli..
Jag är fruktansvärt glad att ha honom som bror, och jag älskar honom över allt annat.


Calle med hans flickvän Natta i Grekland :)

Kommentarer
Postat av: calle appelskog

Vad gullig du är gumman ! <3. Vad kuul att du saknar mig , saknar dig massor också ska du veta !. Längtar tills du kommer hem ! :). har blivit jätteduktig på rally nu också :D <3

2010-01-25 @ 21:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0