Can´t remember to forget you .

Helg helg.. men innebär bara jobb för min del..
Christian hörde av sig förut o fråga om jag ville hänga med o spela biljard o sen gå ut..
JAAA de vill jag!! Men jag jobbar imorrn, och nu för tiden kan jag inte jobba om jag ens nosat på alkohol..
Så fick vackert tacka nej..
jobbar tills på tors.. Sen kommer min efterlängtade fredag!
Fredrik och jag ska på Snabba Cash premiären.. dock inte smygpremiären då Joel är där..
Det är på Onsdag.. men det va i Kista, 17.45.. och då står lilla jag på jobbet fortf..
Så fredag blev det!
Så först se sveriges vackrast kille i en säkerligen sjukt bra film.
Och efteråt svalka av oss med ett par drinkar!

Jobbet är just nu riktigt bra!
Nästa vecka börjar jag mitt nya schema på 38.30 h i veckan.. igen.. men denna gång tills vidare..
jag som älskade mitt schema.. där jag i stort sätt va mer ledig än på jobbet =)
Men men.. mer timmar är mer lön och mer gjort på jobbet.

tråkigt att man inte kan styra över känslor..
för det va ganska skönt att ha någon där i vardagen..
Men det känns som jag inte kan känna nått längre. . . .

Tills precis nyss..
FB borde ha en varningstext innan fotona.
"Varning för hjärtstopp"
lr liknande..
För även om jag letat efter den.. ville jag inte att den/det skulle existera.

Kommentarer
Postat av: Anonym

pussbilden? "nyår"?

2010-01-10 @ 22:49:02
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den ja =/



Jag gillade vännen du blitt vän med.. ville trycka på "gilla" knappen :D men kändes som de kanske skulle se lite dumt ut ;)

2010-01-13 @ 22:52:11
Postat av: Anonym

:( ful bild. Ja, han är rätt trevlig.

2010-01-14 @ 17:13:53
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0