Just maybe, you'll remember me .

Jag har ALDRIG jobbat så här mycket.. nånsin!
Förra veckan vill jag knappt tänka på. och den här veckan blir inte mindre..
Men jag är sjukt taggad, och butiken känns riktigt bra! Äntligen!!
Jag lär mig, mer och mer för varje dag.. och jag förvånar mig själv varje dag med nya tankesätt och idéer.

Jag och Elin går på diet.. usch, riktigt svårt.. Har aldrig kännt sån här hunger..
Men det känns bra, bara tanken på att vi gör det, gör att jeansen sitter mkt bättre ;)

Häromdagen så insåg jag, accepterade, och kände efter..
Och det känns bra.
Jag är kär, kommer alltid vara, och det känns som jag alltid vart.
Och nee, det är inte patetiskt.
För min hjärna har gått vidare för längesen, det är bara hjärtat som håller fast.
Och jag finner mig i det .
För nån gång kommer det släppa.
Men ärligt talat vill jag inte det nu.

Vååååår, snart.. snart ..
Jag längtar!

Men mest längtar jag till torsdag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0