stop crying your heart out

Hej gud..
Om du skulle kunna fixa så jag får semester 23-26 dec så vore du en ängel..

Att få åka hem tidigt dagen innan julafton och få åka hem på annandagen vore så så värt för mig just nu..
Imorrn ska jag föreslå detta för mina chefer.. Tror dock inte att de gillar det lika mkt som jag..
Men jag ska slå på ögonen som från katten i shrek.. och be från knäna..
Jag vill va hemma med familjen.. vill va i linköping, hinna med lite annat än julmat och julklappar..

Nu har jag inte långt kvar på jobbet..
Vet exakt vad jag behöver jobba på.. och jag ska fixa det!
Seen är det time.. förhoppningsvis redan i jan/feb..
Bara jag kan göra nånting åt det.. och det jag behöver "fixa" är inte svårt..

annars är det massa som händer.. mest i mitt huvud tror jag..
saker jag trodde skulle orsaka katastrof, rörde mig mig inte i ryggen..
andra saker jag kanske inte va förberedd på slog istället stenhårt..
men, det löser sig nog det med..

Jag är oerhört glad över att lärt känna David♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0