If you knew what those little words can do to me

Julfest med H&M bromma ikväll..
Vilka människor jag lärt känna! UNDERBARA!
Festen slutade med Bella, jag, Farideh, David och Matho på en mysig irish pub..
Tack för allt ni lärde mig ikväll, har faktiskt en klarare syn på världen nu :)
David och jag har bestämt en weekend i london.. Ser fram emot.. David, my newest belovest friend ♥

Jag har mycket att ta tag i nu..
jag vill så mycket, tror så mycket.. men jag har rätt mycket kvar.. FAN..
Kan någon ge mig det extra lilla skinnet på näsan som jag behöver..

Jag reflekterar inte över saker.. har jag kommit på..
ja just ja, det hände.. du fick det du ville obviously ...
Kanske ska börja tänka på mig själv, och bara göra saker om jag vill det.. skrattar lite åt mig själv..

Men nu är det nya tider, snart nytt år.. tack och lov.

ska jag åka hem i helgen? jag lever en gång?
kanske kommer jag ångra det för en lååång lång tid annars..
jag känner mig själv så pass bra att jag tror det sist nämnda..
jag åker.. och har hjärtat i halsgropen..

skulle behövt dig där då Madeleine...

jag är sjuk, trött, och allmänt matt på allt..
längesen jag va så här sjuk.. men jobbet är trots allt .. allt..

imorrn är jag ledig..
ska packa.. handla julklappar.. och bli frisk..

sen.. hejja på mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0