and then, would you see me?

Jag sitter nu i denna stund och kollar lägenheter i sthlm, Norrmalm/Vasastan.
Jag drömmer.
Cornelia (min chef) är på butikchefsmöte i 2 dagar nu, och innan hon åkte så sa hon att hon skulle
prata med sina vänner som är butikschefer där uppe. Prata om lilla mig.
"jag vill ju inte igentligen Nina, men ni måste ju utvecklas, jag vet ju det. men endå"
Så hoppas att det nån gång snart finns nått ledigt. Resurs eller säljare spelar ingen roll.
Bara jag är steget närmare mitt mål.
Jag tänkte att jag skulle nöja mig.
Bo här, jobba här, hitta nån, skaffa barn. Jättefint absolut.
Men inte det jag vill, det skulle krossa allt jag drömt om.
Och det är till sthlm jag vill.
Jag har min fredrik att se upp till.
impulssökte ett jobb. en ansökan som hade blivit faxat till oss av misstag.
Han fick det, åkte upp 2 veckor senare, bodde på alla möjliga konstiga ställen.
Jobbade på söder, i vällingby.
Och nu efter mkt, gick han vm-utbildning och vart fönster-vm på HAMNGATAN!!!!!!!!!!!!!
och bor i centrala sthlm med sin nya sambo.

Hej gud, jag vill med.. bara jag också.. snälla? :)


Kommentarer
Postat av: Nina

you did it!

2010-01-25 @ 21:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0