I´m just fine .

Sista lediga dagen av mitt långlediga.
Har verkligen inte gjort nånting, och det behövde jag.
Men idag städar och tvättar jag.
Tog bara en liten paus nu.. tappade lite av städglädjen när tussan hade
lämnat en present på toalettgolvet som jag precis hade skurat.
Men men. tror inget kan förstöra den här dagen. Vaknade på helt rätt sida!

Om bara några dagar flyttar vi!
Den lägenheten känns så mkt mer "hemma" .
Även fast jag hatar dörrarna och tapeterna. så kommer vi få det fint.
I den här har vi inte ens försökt få det fint..

det är så lätt att bestämma sig för att må dåligt.
Vill man så gör man det.
Och helt plötsligt så har man 18000 problem.
Man är olyckligast i världen.

Men icke då.
Jag bestämde mig för att va glad ist!
Och just nu känns det inte som jag har några problem överhuvudtaget :)

Mina 2009 mål är följande:
>Jag måste se en match med Zlatan, med Inter lr sverige spelar ingen roll.
>Jag måste gå till min körskola och ta körkortet innan sommarn.
>Jag ska sluta va så blyg.
>Jag ska börja träna minst 2 dagar i veckan.
>Jag ska komma på vart jag vill bo, och vad jag vill göra.
>Jag måste åka till New york.

det finns säkert tusen saker.. men de är mina viktigaste just nu iaf.
sen finns det saker som jag vill ändra på hos mig själv. Men det behöver bara jag veta.


nu väntar min roliga tvätt.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

YOU CAN DO IT!!!

2009-01-05 @ 18:18:25
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0