I´m not lost, just wandering .

och imorse när jag vaknade kl 6 och va dödssjuk.
jag grät av sympatin för mig själv, jag skulle till jobbet och jobba heldag.
Där i sängen bestämde jag mig för att det här va den dagen jag skulle sluta röka.
Det enda som förstörde allt va vanan att köpa cigaretter.
skulle köpa kattmat på willys och tänkte inte på att jag tog ner ett paket framme i kassan.
Så där stog jag och väntade på bussen i kylan och ensamheten.
Och där fanns han, och värmde mig, och gjorde mig sällskap! som alltid.

haha, att det ska vara så svårt?

Men, ett bra köp idag var iaf mina byxor. dom va helt perfekta t.o.m när jag kom hem, och det är inte vanligt =)

annars har jag skrattar ihjäl mjg åt sofie idag.
Hennes mobil är trasig, så vi gick till telenor på lunchen och skulle lämna in den.
Så hon kunde få en lånetelefon nu när hon ska till spanien och allt.
Tjejen i affären såg inte hoppfull ut, alla var utlånade.
Men hon grävde allra längst ner i lådan och hittade en.
En fransk mobil, tre gånger så stor som min hemtelefon från 2000.
en silver, med en on/off knapp på ovansidan som var lika stor som en hissknapp.
perfekt att ha med i handväskan i spanien :D
Med lite tur kanske hon kunde köpa den till ett bra pris, eftersom tjejen inte trodde att sofies mobil kunde lagas.
vilken tur...


haha, jaa..
imorrn jobbar jag till halv tre. sen ledig fre! gud så skönt.
Jobb hela helgen iof =/ men men, helger går fort...

oså ska Nina börja flyttpacka snart! ska ska ska!!!

och så känner jag väl lite att, om ingenting kul händer snart så kan jag inte bli mycket mer uttråkad.

Kommentarer
Postat av: Sofie

HaaHaHaHa!!!!!!!!! Du glömde ju berätta att jag knappt han lämna affären innan jag tagit sönder den "helvete" Den känns tryggt att ha med den på semestern, rånrisken känns minimal o jag tror att jag skulle kunna slå ihjäl nån med den om det skulle behövas. Måste jag checka in xtra tunglast nu lr?? ;) Hade så bra! Kommer sakna dej! Ses snart, puss:P

2009-01-08 @ 19:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0