Nobody loves you now .

Herregud så lägenheten ser ut just nu.
Vi skulle ha börjat packa för en vecka sen.. minst..
Istället börjar vi 2 dagar innan flytten..
Igårkväll började vi med köket, vi har ungefär 150 st glas.. utan att överdriva..
15 kastruller, osv osv.
Det tar lite tid, och väldigt mkt plats.
Så efter ett tag dog vi lite, och tog ett glas vin och intog fläkten.
Och där satt vi sen.

Idag har vi packat ner nästan allt.. bara det enklaste kvar nu. Förutom två st 180-sängar. hjälp oss att skruva isär?
Imorrn ska jag jobba.. till stängning dessutom. Så då är Madeleine själv här hemma coh packar det stora sista.
Sen kl 8 på onsdagmorgon flyttar viii !!

Så på fredag är det en liten "inflyttningsfest" hos oss.
Hoppas det blir kul.. ser fram emot det.. träffa alla igen :)   väldigt längesen nu..

Sen på tisdag nästa vecka 8,45 är det körlektion som gäller.. sjukt längesen jag körde..
men pappa och jag ska köra lite på sön.. så jag inte skämmer ut mig fullständigt..

har nog kommit på en sak jag vill.. kanske.. vi får se :)



alla stjärtans dag snart.. igen.. oh..
en sån mysig dag..
till ingen nytta . . .


ted gärdestad..♥
helt helt underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0