Feels like I'm in a race, but I already won first place .

Jag försöker ta på det..
Jag har fått det jag alltid har drömt om.
Jobb i sthlm. en ny början bort från allt gammalt.
Mkt är bra, men mkt har också vart dåligt.
Jag är så taggad på en nystart.
På nytt liv, ny jobbmiljö, nytt umgänge, allt allt allt blir nytt.
Jag undrar när jag ska få gråta glädjetårar? när jag ska fatta..
För det har jag nog verkligen inte gjort än?
Men va så säker, nån dag snart ska jag fira!
Australien om en vecka.. det känns som bortglömt.. jävla sthlm;)
Nee, men så skönnt att komma bort just nu. bara få va.. se en helt annan världsdel!
längtar . . . . .

Det går så himla bra nu? . .
När kommer bakslaget?

Men iaf.. tack .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0