Pick me, choose me, love me .

Jaha, då åkte Madeleine imorse.
första kvällen, och det känns redan ensamt.
Bara väntar på att nån ska öppna ytterdörren och ropa hallå.
Men icke.
Har ont i magen för att gå till jobbet imorrn, fyy..
Men, det finns alltid en morgondag.

Brun utan sol måste på ikväll också. Kan inte förklara med ord hur jobbigt jag tycker att de är.

längtar till helgen, eller till fredag och löön! =)
sen ledig i helgen, shoppa i nkpg, sen bowling och middag med jobbet.. Tacka av våran butikchef Amy..
sjukt tråkigt.. meeen kan förstå att hon längtar tillbaka till sthlm =)
Sen hörde jag att soffan är sugen på uutgång ;)


Nu ber jag för att dom här 16 dagarna går fort, för jag saknar Madeleine :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0