wanna kill loneliness with you.

jaha, ingen lägenhet på kungsgatan.. när jag kom dit ville 5 st redan ha den, så det kändes kört..
eftersom Madde och jag ska låtsas att vi är ett par, (känns som vi får lägenhet lättare då)
förutom om hyresvärden är kristen, och det såg den här ut att va..
Så jag vände på klacken.

jag dör snart.. om 2 månader så måste vi va packade och klara för att flytta ut.. till..
en ny lägenhet förhoppningsvis..

Imorrn ska jag jobba i citybutiken.. kuuul!
Dom ska på julfest.. så några av tornby rycker in och stänger butiken..
Så imorrn ska jag jobba hela 2 ½ timme =)
Sen after work-drinkar.. tack!

så ..
Nu har jag skrivit lite..
bra tidsfördriv..
jag har tråkigt..

Barcelona om 2 veckor..
shoppa shoppa, festa festa..
Så nu skulle jag ju igentligen ha sparat pengar..
Men det finns så mycket annat jag är bra på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0