what could I ever run to?

Nu vill jag hitta en lägenhet, för jag kan inte koppla av...
Faan, att det alltid ska va nått?!
Jag vill säga upp mig, flytta till spanien och glömma det mesta.

Är så så så trött på dagarna..
Jobbet ger mig absolut ingenting? förutom skavsår och lite lön..
så känns det just nu..
Handeln har förstört min julkänsla totalt..
Vilken jul? Jobbar till 21.15 dagen innan julafton, då jag lär vara ganska så uppstressad..
Hjälper kunder som köper sina sista sekunden julklappar, när jag själv har 10 kvar att köpa..
firar jul på julafton, blir full på juldagen, och sen annandagen står jag på jobbet igen..
Jaha, det va den julen..
Vi ska ha "julfest" med jobbet på lördag, på kniv & gaffel?! vi ska äta sovlaki..grekiska grillspett..
jaaaa taack, ge mig mer julkänsla?

haha, jaa.. jag saknar min jul..
och jag saknar min familj..
och lite till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0