Ta mig dit ingen vet vem jag är tack

image24
Världens finaste Milian. Sov i fredags medans Mamma & Gudmor babbla hela kvällen :)

image25
HAHA.. jobbigt att kameran och blixten är med liksom... men nya tröjan är fin iaf :)

image26
Madde på förfest =)

image27
Ingen aning? tyckte tydligen Nickes kylskåp va värt att ta en bild på..


gud..helgen...

sista jobbveckan nu..
sen måndag nästa vecka bara... seeeeeen teneriffa med familjen..
ska bli obeskrivligt skönt.
guld värt att bara komma bort härifrån.






Kommentarer
Postat av: Madeleine

haha va partybilden nickes kylskåp? :P du skulle lagt upp bilden på tjejernas stjärtar. hahahahaha.. eller roffan typ ;)

2008-03-04 @ 00:26:58
Postat av: Anonym

HAHAH.. jag tyckte de va skiiiiit kul ju. varför öppna kylskåpet och ta ett kort? nee jag va inte full i lördags.....

2008-03-04 @ 19:49:58
Postat av: emmie

oh vad jag saknar dig o vara vinkvallar.

2008-03-10 @ 21:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0