hur ska man veeta?

sköööön kväll hos mamma & pappa.
god mat, vin och sjukt mkt skratt.

tror att jag tänkte över 10 ggr på att jag vill flytta hem igen..
att va liten igen.. avundas min lillebror som fortfarande har ungefär 5 år kvar hemma hos dom.
allt är så hemma, det är trygghet och värme i luuften.. och vi har såå roligt tillsammans..
dom sista månaderna jag bodde hemma va så bra.. så bra att jag satt på köksgolvet och grät min sista natt hemma innan jag skulle flytta.
dom två sista veckorna jag hade hemma va familjen i thailand, och det gjorde inte saken bättre..
Men men, tur är att dom alltid finns omkring mig iaf! =)
 nu är det bara 2 jobbdar kvar, sen är det midsommar!
Och imorrn är det fotboll, hos Niclas.. naaaajs =)

Sitter just nu uppe själv, Madeleine va ovanligt trött och stängde in sig på rummet...
suck.. jag måste ju vänta på min brunutansol som måste torka... helt själv...:(

nu.. sex and the city..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0