everybody feel´s special tonight..

Midsommarn vart i Grebbestad.
Så jävla impulsivt som det kan bli..
Vaknade vid tio på midsommarnsmorgonen..
Davve ringde och drog med oss på frukost på stan. .
Sen gjorde de oss så sugna på grebbestad att vi grät, för att de va så långt dit..
Vi gick hem, vi drack öl och rökte i regnet..
Sen vart det sol, och vi bokade tågbiljett till grebbestad.
Jag, Tomma & Madeleine..
Tågresan är bortblåst ur huvudet..
Vi kom dit.. yrade omkring, träffade davve, nisse o kulla..
gick till lokalpuben=)
o seeeeeeen va det morgon.. jobbig sådan..
Men tillslut frukostbuffé, solning på eltak, och sen tågresa hem..
Snart har vi varit med om allt som sagt =)

13 jobbdagar kvar till semester.. snabba!

förra veckan va kul.. skit fotboll, men kvällen vart kul endå :D

Nu kanske det vore bra med lite stabilitet i livet igen?
jag är trött.. faktiskt..
men oh, endå riktigt uttråkad..
längtar till helg.. haha..

avundas sofie o jossan som ska till italien på fredag..
Madde och jag måste fixa våran korfu vecka.. v 29, 30 lr 31 !!!!!!
o snart fyller jag 21.. men den siffran har jag redan uppnått =)

Bada lite kanske?
men eftersom jag är för lat för att ta mig till solariet så måste brun utan sol sitta på min kropp ikväll..
fy..

ge mig en plan på hösten? så slipper jag slita sönder mina tankeceller...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0