With no one to hold on to

Jaha, jobbet smyyyyger sig närmare o närmare..
Och varför får jag panik och magont?
En del får det att verka väldigt simpelt att gå tillbaka till sin vanliga säljartjänst, på sin vanliga arbetsplats.
Men nej, det är inte enkelt, inte enkelt att känna sig motiverad.. Neeej.. jag får så ont i magen när jag tänker på det.
Men det är bara jag som kan ta tag i det..
Jag fick ett tecken på att malmö INTE är platsen för mig..
Vart vill jag? vad vill jag?
Ångest hänger på mina axlar.
Jag har absolut ingenting som håller mig kvar här i linköping. jag VILL bort.

nog om det.
Liseberg imorrn, Borås på kvällen, utgång där med gamla barcakillar, sen hem på fredag och träffa Camilla!

Vad håller jag på med?
Desperat?
Nee, jag tror bara att jag är lite ensam?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0