väelkommen teill H&M deit ärrr Niiiiina..

barabarabarabarabarabarabarabara 2 jobbdagar kvar.. sen har jag semester..
Hur den blir vet jag inte riktigt?
Inget flyg nånstans verkar det iaf inte som.. det enda jag ville..
Men men, ibland får man nöja sig med mindre..
sånt är jag van vid nu =)

H&M i Malmö i november?
Oj, jag har verkligen sökt?
När det är en nyöppnad butik, men min vmbakgrund, och bara söker till säljare så känns det som ganska goda chanser?
Nu har jag verkligen gjort det...även fast det va sthlm jag verkligen ville till.. så är malmö en väldigt trevlig stad..
Och H&M är stort där.. japp, och det var till en sån stad jag ville..
Hoppas? tror jag.. kanske..
haha..

Hej ögoninflammation?

Kommentarer
Postat av: Tussan

Lycka Till:) Fast jag vill jue inte d, du vet att du måste stanna.

2008-07-16 @ 19:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0