vad folk än säger . . .

jag måste bort.
jag gick in på platens ikväll (hade inte spelat nån roll om de hade vart platå/harrys)
Jag fick panik, jag satt på en stol, drack min drink. och kollade på fulla människor.
Och jag hoppades innerligt att jag aldrig skulle få uppleva de där igen.
Jag har vart där i 4 år nu. det räcker.
Jag vill inte bli 25 och fortf va på samma plats.
jag måste bort. nu. fort.

sen träffa jag den hetaste, och ja, absolut. sånna stunder får mig absolut att känna att de är kul här.
Men det ger endå ingenting.

alla bara pratar " är det sant, och jag har hört om dig"
jag kommer aldrig tillbaka hit igen.

"allt som fattas är kärlek, att bara ha nån"
NEJ, jag vill inte.. det enda som fattas är nått nytt.
jag vill inte träffa nån, jag vill bara bort härifrån.
jag vill träffa nya, men inte här.
"Hej amy, hjälp mig bort härifrån"
tror det kommer bli min första mening på min första dag efter semestern.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0