Jag är lagom bra!

Hur ska man klara av sommarn utan en ny arashlåt?
arash ft rebecca  - suddenly =)

Min semester har börjat.. just nu sitter jag med brun utan sol i ansiktet.. soooooommar & soooool!
2 dagar har gått av mina 3 veckor, och jag har inte gjort ett skiiit.. haha otroligt skönt..
På fredag fyller jag år.. twentyone.. faan.. jag ville va 20 resten av mitt liv ju?
Snart har 4 år gått och jag fyller 25..sen går 5 till och jag har 3 ungar, peugeot och villa..

Nej neeej, inte Nina inte =)
Jag bor på östermalm och jobbar på H&M´s huvudkontor,
och dricker cosmopolitan till lunch ;D

nu ska jag röka en cigarett och ringa mormor som jag inte pratat med sen midsommar..
Sen dra Madeleine upp ur badkaret och gå till solariet!

Och du kan ta och komma hem så jag kan få lite adrenalinkickar! tack... !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0