Tussan min.

tänkte tillägna (hur det nu stavas) till min tussa.
har haft dom bästa 8 månaderna med dig.
är så sjukt tacksam att jag lärde känna dig.
du betyder väldans mycket för mig. och nu går vi skilda butiker ;)
men aldrig skilda vägar.
För jag kommer ringa och härja om platå varje helg.
de vet du :)
grattis till jobbet.. nu börjar vm-jobbet for real.
o om nån är värd det, så är det du!
kommer sakna dig varje dag på golvet. men jag klarar mig, o de vet jag att du också kommer göra!
du har blivit en riktigt bra vän, och kommer alltid vara.
Min Tussa♥


image16

Kommentarer
Postat av: madeleine

oså avslutar du med en superläcker bild på er :D haha ja älskar den!!!! nu ha rju du med en egen butik ass???

2008-01-26 @ 20:20:21
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se
Postat av: Sofie

Men hur sööööööööööööööt e inte du då!! You made my day!! Var nyfiken hur din helg varit (du har jue besök..!!)så bara av en slump gick jag in här!! Jag vet inte hur jag ska göra o säga..allt kommer bara låta litet i detta sammanhang!! TACK TACK..(kan jag läsa när egot tryter) Jag e väldigt tacksam för att d var du o jag som gjorde detta "misson", hur skulle det vart annars? KATASTROF;) Always by Y side...*LOVE*

2008-01-27 @ 10:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0