ge mig det jag vill ha nu .

jag är dålig på att söka jobb..
haha... vet inte riktigt hur mitt mail blev..
Men jag hoooooppas att ett norskt nummer snart står på min mobil, och att kjersti säger att jag ska komma på intervju. floor manager låter sjukt kul.

Helgen vart inte bra. fast endå bra.
dåligt av mig att dra upp johannes enda hit. att de krävdes så mkt för att inse att det kändes fel.
Men men, nu vet han det..och jag med.
klarar nog inte av att va med nån?
Va riktigt taskig mot honom. och jag har blödande ångest för det.
Men han sa att vi kunde bli vänner..så jag hoppas det iaf...

jag ÄLSKAR min nya jacka..
den är seriöst hur fin som helst.
Men nu är jag pank iof.
fast värt det..totalt .


Madeleine kommer hem till mig och hälsar på, på torsdag.
feedbacksamtal på jobbet.. sen till stan fooort och möta Madde.
Fira David, sen platå?platens om david följer med i guess =)


Snart kommer Milian...
Han vägrar komma ut... men känner på mig att bengan får åka till bb inatt..
Och isf får jag lukta på honom imorrnkväll..åh :)
Han ska bli den mest bortskämda pojken i hela världen.
Och han ska älska sin Gudmor mest av allt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0