tidsfördriv

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?

absolut..sån är jag.

Vilka vitaminer tog du när du var liten?

"Nallen" söt, men smakade pencilin

Vad åt du senast?

"Maddes bästa" ris och korv.

Har du fått någon komplimang idag?

Ja, en kund (tant) tyckte jag va fint sminkad i ögonen. (bussskakigt)

Har du varit med i en rättegång?

mm, inte med på min topp 10 lista.

Är du polare med grannarna?

Haha ja, Conny och jag brukar hjälpas åt med tvätten.

Vilka språk pratar din mamma?

Svenska, engelska och spanska..tror hon..

Vilka länder har du bott i?

Sweden . Men hälsat på andra länder.

Senaste piercingen?

NEVER

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?

Med Mammsen för nån vecka sen.

Gay?

Nae, det har jag inte märkt av.

Har du däckat/spytt för att du druckit?

ungefär ett par gånger.

Har du något husdjur?

Min hyresvärd säger att jag inte får.

Har du täckt någons hus med toapapper?

Nee, bara med jordsäckar.

Har du varit på stranden?

Ja det vill jag minnas att jag har.

Minns du dina/din musiklärares namn?

Magnus och sven.

Hur bra är din syn?

totalförstörd av linser.

Har du varit på ett party?

oja.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Ne, inte riktigt min grej.

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?

klart du är :)

Har du varit utomlands?

jaaaaaaaa =)

Vilket är det bästa bröllopet du varit på?

Mammas & Pappas.

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?

pappa skulle kastat upp mig i rummet, ingen kvällsmat den kvällen.

Var är dina syskon just nu?

Hemma i ekängen.

Vad var den senaste drömmen som du minns?

försöker glömma.

Vem ringde dig senast?

Madeleine.

Vilken tid gick du upp imorse?

sovmorgon, så 9.

Vad ska du göra i helgen?

jobba, och sen försöka stå emot en utgång.

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

tack själv. kul att du är glad. jag älskar dig mest i hela världen! ha det så bra nu. puss mamma.

När var du riktigt sjuk senast?

40 graders feber på nyårsafton

När såg du en kändis senast? Vem var det?

Nån från rederiet utanför jobbet.

Vad finns i din bakficka?

jobbvantar.

Har du färglinser?

can´t live without them.

Vad gjorde du klockan 2 inatt?

låg seriöst och va livrädd. såg en film på youtube med nån plastmänniska. riktigt äcklig.

Vad är det första du gör på morgonen?

går igenom gårdagen.

Vad ska du göra efter det här?

föna brun utan solen torr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0