Though I know it's true, I'm still in love with you

image19'

hjärtedagen.
Och den enda jag vill ha här är Madeleine ( Nu ljuger jag bara lite)
Haha, Madeleine är defenitivt nr 2.
Och jag älskar den här bilden på oss.
Snart kommer hon.. och det kommer bli bra.. jag lovar Madeleine.
Vi ska fixa allt!
Jag ska bara glömma och ta en kliv framåt, så kan vi verkligen fixa ALLT :)
jag längtar ihjäl mig till v 11.
jag, mamma, pappa och lillebror i spaaayaaan...
sjukt skönt att bara umgås med dom. Pappa och jag på alla klubbar. och sola på dan =) haha...

Idag va en sån dag när jag bara ville ringa dig o säga att jag förlåter.
Men som tur är fick nån mig att ändra mig.
För jag vill aldrig mer se dig.
Nu lever jag bara på alla våra fina minnen.
Jag har albumet jag fick av dig. bara där jag kan se min bästa vän . . . . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0