Cause now I know

Spanien med familjen v 11 .... ska bli riktigt kul faktiskt =)
inte gjort nått med dom på skit länge...
kommer inte ihåg exakt vart vi skulle, nånstans i tenerife iaf =)
bara 4 veckor kvar.. så dax o bygga på brännan och gå bort överflödigt fett =) haha..

jobbet tar musten ur mig, samtidigt som det är såååå kul!
Säsongsstart imorrn, det känns ganska så förberett iaf...
Tussan ska sätta in en tand, så hon missar smörgåstårtan.. men lämnade en matlåda så jag kan spara en bit till henne =)
Nu är det bara 3 arbetsdagar kvar tillsammans.. sen drar hon till min gamla butik i tornby!
Goood for yooooou gumman :) men usch vad jag kommer sakna dig!

Snart kommer Madde hem, uuuuuuunderbart!
Lördagen kommer bli kalas.. ska bara lämna huvudet hemma.. så kommer det bli perfekt..
bara biljettprishelveten kan gå ner... För på lördag MÅSTE hon komma..

I lördags va det hett.. Louise och jag spontan-gick ut...
knappt några roliga människor..observera knappt ;)
kvällen slutade konstigt, med roligt :)



mormor mår inte bra :(
Min bästaste vän..64, och piggare än mig.. hon är inte klar än, inte på långa vägar...
Men inget negativt förns provresultaten kommer....
Om nått händer, så faller jag med henne.

jag har kommit på att jag är väldans snäll..
häromdagen va jag i affären, en dam gick med en tjock tröja, med hade glömt dra bort prislappen
i armhålan..så jag knackade henne i ryggen och sa lite försiktigt:
Hörre du, du har prislappen under armen och blinka..
hon tacka mig 15 ggr och skratta ihjäl sig..


Fick förresten en 20 kg tung hylla på foten idag på jobbet...
Min tå är out of function..
haltar som en gammal, och har riktigt ont :(


It was so easy that night,
shoulda been strong, yeah I lied.
Nobody gets me like you.

I know everything changes
all the cities and faces.
But i know how I feel about you now
.

All that it takes, one more chance.
Don´t let out kiss be our last
give me tonight, and I´ll show you.

Not a day passed me by,
when I don´t think about you.
And there´s no moving on, ´cause I know you´re the one.
And I can´t be without you.

Cause I know how I feel about you.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0