ännu mer...

dagens humör: totalseg sen imorse, och lite ledsen eftersom min tussa slutar på jobbet imorrn.
 var är du just nu? framför datorn
vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster: fönstret på andra sidan gatan.
vilken skiva ligger i din cd-spelare?: hm, Robyns första cd tror jag.
tv-program du senast tittade på: Scruuubs
nummer fem i din samtalslista: Karin
nummer fem i din sms-inkorg: johannes, men meddelandet är för tråkigt för att upprepa.
stad som gör dig nostalgisk: Gränna =)
en låt du inte kan höra utan att tänka på dess musikvideo: "nobody wants to be lonely"- Christina & Martin
vem saknar du?: eftersom det står "vem" och inte "vilka".. så får jag välja Mormor.
vad saknar du?: Förändringar

låt du gått och nynnat på idag: Ted gärdestad - jag ska fånga en ängel.
tre saker du behöver: katt, nya kläder & tid till körkortspluggande

tre saker du vill ha men kanske inte behöver: nya kläder kanske inte behövs, inte en katt heller igentligen. men lite närhet då?
din första olyckliga kärlek: haha, Martin.
tre låtar du relaterar till något ledsamt: Mariah Carey - whenever you call / Keane - Nothing in my way / Natasha Bedingfield - wild horses.
tre låtar som får dig glad: TED GÄRDESTAD - JAG SKA FÅNGA EN ÄNGEL.

tre låtar som gör dig nostalgisk: Botten anna / Tänker tillbaks / She moves
har du mycket skor och kläder?: Vi ska inte prata om det.
vän du senast träffade: Madeleine ligger på min soffa in this moment.

vad tycker du om din mamma: Finns inte ord för det. hon är allt.
tre låtar som får dig att tänka på fest: Karaja - she moves / Basslovers united - I can´t dance / oså beror det på humör

tre låtar du gärna dansar till: Se fråga 22.

bästa konsertupplevelse: non.
film du senast såg: Alvin and the chipmunks
vem känner dig bäst: Madeleine.
din äldsta vän: Michaela.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

du är väldigt jobbig med dina frågespalt ryck .. hahahahaha. men jag älskar dig endå ;) .. det är fredag min fis!

2008-02-22 @ 16:00:03
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0