080204 .....väääälkommen Milian :)

Helgen va underbar! med undantag för torsdagen.. som börja roligt, men sluta katastrof.
Maddes & min egna kväll i torsdags..
Fredagen börja seeeegt..
på min lediga dag fick jag springa omkring med ångest och spyattacker på H&M med Madde..
Men de va trevligt endå.
Hem och bakisfrossa..
Jag va inte alls sugen på fest.
Men till Tomma blev det, o de va sjukt kul..
förutom abbes idiotspel? Madde vart nerslagen? mm herregud.
sen platens. Jag va nykter? kändes det som iaf.. o de va riktigt kul..ska nog fortsätta så=)
o samma grej på lördagen.. Madde o jag börja förfesta halv ett. gick ut vid två. o va hemma halv 4 igen=)
Men iaf underbart att ha henne hemma...
och jag hoppas att det blir så som vi sagt.

Och jag måste ta ut mina sista 6 semesterdagar...
När hur var?


Milian är häääääär!
Har inte träffat honom, men han kan bara vara underbar.
på torsdag ska jag hem till bengan och hålla honom heeeela dagen.
Mörkbruna ögon, svart hår. kan inte bli bättre :)
Jag är gudmor :):):):):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0