I´ll be everything you need.

jaha julen är förbii. skönt.
julaftonen va jättemysig hos mormor och morfar.
Sen hem och fira lite med madeleine, som hade köpt fina julklappar till mig och kissarna.
Vi drack irish coffee och galiano.
Patrik kom och myste också, men somnade efter en kvart :)
all planering om juldagen, oså vart den inte alls som jag hade trott.
de va trevligt hos davve och niclas.
och ute också.
men nu efteråt verkar det inte alls som det va det.
folk pratade bakom ryggen om saker dom bara hade fått för sig.
och endå så känner jag mig jätte fel..

men men..

nu har jag fått för mig nånting, och jag orkar inte..
så onödigt, så dumt. så det ska jag ikväll dricka bort, och vakna imorrn och inte alls känna nått.
för allt är bra som det är. och hur det än är så vet jag att inget kommer bli bättre än såhär iaf.
så Nina skärp till dig nu och gör som du brukar göra.....glöm.



och om jag får önska mig nånting till 2009, så vill jag se min bästa vän lycklig.
för det förtjänar hon mest av alla.
och jag hoppas verkligen att han en dag vaknar och inser vad han har missat.


jag vill flytta tror jag.
skaffa nytt.. alltihopa..
nu får jag ont i magen av att bara gå utanför dörren.
varför ska man få ångest för allt?
för saker somman  inte ens har gjort?

tror jag ska sluta umgås med människor, bara träffa jobbarkompisarna och familjen.
då kan man garanterat inte göra bort sig.


men men, nyår ska jag fira med sofietussan med middag hemma hos jossan & jocke.
mysigt..sen ska sofie dra med mig på stor fest hos "sture" =)
och sen blir det ett långt bra 2009!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0