Milian & Nina

jag har världens bästa vän.. sambo..

Min dag började katastrof..
Jag skulle upp tidigt och springa till stan för att fixa sista doppresenten till Milian.
Jag försov mig EN HEL TIMMA!
När jag kom fram hade jag 40 minuter på mig, jag hade absolut ingen aning hur lång tid det skulle ta att fixa det jag skulle.
Kön var en halvtimma lång.
Jag satt och smula sönder kölappen, telefonen ringde..
en gammal jobbarkompis som hade vart på en vm-intervju ville prata, satt mitt uppe i
samtalen då jag såg att jag hade missat mitt nr.. nummertavlan va nu 2 nummer före mig.
Jag sprang fram till tanten gråtfärdig och bad på mina knän om att få komma fram iaf.
Och snäll va hon, så det fick jag.
Väldigt snäll, men seg.
14 minuter tills bussen gick från resecentrum, (jag va typ 8 min springväg ifrån)
hon va supertrevlig och babbla på om allt möjligt, vid annat tillfälle hade jag uppskattat det,
men nu va jag i upplösningstillstånd.
tillslut va allt klart, 6 min tills bussen skulle gå.
Jag sprang såååååå fort jag kunde, herregud så snygg jag va :)
Men snygg eller inte så hann jag!

Jobbet va allmänt tråkigt idag..
Jag hann absolut ingenting av det jag skulle, så imorrn kommer sofie hata mig.
Men, hög försäljning iaf!

sen nu när jag kom hem, hitta jag ett kuvert vid sängen.
Med ett kort i som vi såg på gallerix igår.
Med Me to You björnarna.
hjärtan och fina björnar, med texten: du är.. på framsidan
och i : världens bästa.
Och Madeleine : "Jag va verkligen tvungen, Nästa onsdag BARCABABY! älskar dig Alfred. Puss&Kram Emil"
att komma hem till det idag gjorde allt.
tack tack tack hjärtat!
Det köpte hon till mig i smyg igår.. bara för att göra mig glad!
Det är sånna saker som gör bästa vännen till den bästa.

imorrn är det Milians Dop.
Jag ska bära mitt hjärta fram, och eftersom vi älskar varran så kommer vi klara det sååå bra :)
Jag är lite rädd för att han ska vara på sitt bushumör och busa ihjäl sig i famnen.. men det kommer nog att gå bra :)
Jag är såå så glad och seriöst hedrad att få stå där framme med honom, och med Bengan.
att få vara en så stor del i allt.
Så imorrn är en stor dag!


och på tisdag ska jag och madeleine dricka vin, och åka till Barcelona.
ohyes.
None



Kommentarer
Postat av: s

Näe jag hatar inte dej, skärp d!

2008-12-07 @ 21:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0