Hometown glory .

Nyår imorn. ja tack, jag vill gärna ha ett nytt år.
2008 har haft sina stunder. men även mkt skit.
så att säga.
Imorrn jobbar eliten på jobbet. och skåla efter stängning kl 15.00.
Sen är det ju nu så, att Madeleine jobbar.
Soffan skulle på parmiddag utan dejt. så eftersom jag är lika ensam på det planet, så tänkte hon att:
Jaa, Nina får vara min nyårsdejt!
Så jag, sofie, jocke, jossan, emelie och leo ska ha middag osv.
Sen ska jag och sofie på fest. Nått annat än kärlek kan ju va kul att se den kvällen. då vi är utan :)     :(?
men men.
sånt är livet.


För nu har jag endå hamnat i träsket.
men hellre känna nått, än inte känna alls.
obesvarat är aldrig kul, men nu är jag inte känslolös iaf =)
så nånstans är jag glad...
o vänner kan man ju va endå:)


så gottnytt.
and wish me luck.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0