ge mig allt tillbaka?

Jag vägrar inse att nånting kanske är riktigt riktigt bra?
i några minuter kan jag känna för det.. nästan "ge med mig"
Men sen nee.. rädd för att de kan bli nått stort..
att saker kommer förändras.. jag vill inte att nått ska förändras nu?
jag är sjukt rädd för att bli seriös..
Oftast känner jag att jag vill leva exakt som jag gör nu..
fest varje helg med vänner..
inte göra speciellt mkt seriöst utanför jobbet..
ha ganska dålig koll på allt..

men ibland kommer det stunder då jag verkligen inte orkar med mig själv som jag är då.

Lyssnar och tänker tillbaka på alla sjuka fester, allt sjukt som hände..
Måste bara försöka inse att det va minst 3 år sen..

jag har ett seriöst jobb, osv osv..

Karaja - She moves

panikångest...
stanna tiden...
ta tillbaka tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0