what i feel for u

Och Nina jobbar på som vanligt...
mkt jobb blir det. men det är ju de jag har valt själv.
sitter oftast hemma efter jobbet och dreglar över lägenheter i stockholm.
Det är mitt mål just nu.
Mitt mål i i nästan två år va att bli vm, och överraskande nog klarade jag det.
så varför skulle jag inte klara av att flytta till stockholm och va vm där?
Dom skriiker efter vm där.. jag koooooommer =)

Men på nått sätt är det saker som håller mig kvar här..lustigt nog.
självklart vänner.. men dom finns kvar.
Madeleine har redan flyttat..
Familjen såklart. men självklart finns dom alltid =)
Det är bara han...
jag har inte träffat honom på flera veckor.. o jag går sönder av alla tankar och av viljan att träffa honom..
så hur ska det gå om jag flyttar?
Inte ha nån kontakt överhuvudtaget?
Nee usch.. de skulle jag inte klara?
oavsett om jag träffar den riktigt "rätta" ... så kommer jag alltid ha tankar om honom.

haha det är riktigt sjukt att en människa kan ha sån inflytan på en...


men i allt..

såå....va jag saknar...

Kommentarer
Postat av: Madeleine

ta med han till sthlm :D as bra ide ju? :) då blir han ju den rätta.. han du o sthlm. då haru ju allt.

2007-10-19 @ 22:52:21
URL: http://minadagliabekymmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0