I´ts tiiiiiiime

i´ts time to say hejdå.
tycker synd om mig själv för alla gånger jag hoppats, och verkligen trott.
Nu måste starten på mitt nya liv börja..
utan hopp och drömmar om honom.
Men my good vad han betyder. finns inte beskrivliga ord för det :)
Kommer alltid vara lite förälskad i honom ..
målet i livet är väl att hitta nån som får mig känna så som han fick mig att göra :)

Jag veet att många tycker att jag har för höga tankar om honom..
men nono, han är den ultimata, den bästa!
Och jag hoppas han får det bästa liv man kan få..och att han blir miljonär o heeeela grejen..
För han är såå bra :)

haha nee fy.. nu låter jag patetisk..
Men...
bra är han...

men såja..dax o kolla åt andra håll :)

o snart barcelona.. YEES! fyyy vad jag längtar,,
behöver komma bort härifrån.. o träffa Madeleine..
saknar henne så det gör ont.. bokstavligt talat..


lyftet snart... vet inte vad jag gör om vi inte får VG där också..

Kommentarer
Postat av: Madeleine

jaa snaaaaaaaaart!!! längtar som faan. saknar dig med maaaasssor. har så mkt att berätta och att visa dig. vill att du ser allt jag ser och är med om allt jag är med om, vill va me om allt du är med om med, så du får berätta aaaallt. snaart hjärtat..

2007-10-03 @ 23:07:52
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0