bye work

1 måndag och 7 dagar... sen ska jag och Madeleine fiira nyår tillsammans i Barcelona=)
Med massa andra söta också iof.. men Madeleine och jag är viktigast =)

Idag bestämde jag mig...jag ska sluta i Motala.. och antagligen som vm.
idag fick jag liksom nog.
Igår kämpade jag som en idiot... gårdagen va inte sann...
Jag vågar slå vad om 1 miljon på att ingen hade klarat det bättre än jag gjorde...
men vissa anser tydligen det...
snälla, härja inte innan du vet..


är så trött på att trippa omkring på tårna...


Vill sluta med allt och dra...
Fattar inte varför det ska vara så svårt igentligen...

Saknar Madeleine så sjukt mkt.

Jag har problem och ångest...


Kommentarer
Postat av: madeleine

jag saknar dig med. vet inte hur ja ska klara de nu när alla åker.. jag behöver bara dig, men alla andra har vart bra att ha när du vart långt borta.. men nu kommer ja inte ha nån. kan inte bara du o ja börja ett nytt liv nånstans?

2007-11-21 @ 19:32:05
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0