Barcelona =)=)=)=)=)=)=)

Barcelona va såååååå sjuuuukt bra.
Och att träffa Madeleine igen va guld värt... sved att behöva åka hem..
Att bara få va mig själv med henne igen va så underbart.♥
Hatar att behöva va ifrån henne.

Madeleines Boråsvänner va riktigt gulliga. hääärliga grabbar..vissa mer än andra :)

Jag missa planet hem... Va lite katastrof.. men kom hem tillslut iaf.. tyvärr... =)

Så idag jobbade jag igen.. planeringsmöte på Tornby..
Va halvkul o va tillbaka.. nästan så jag spydde faktiskt...
sen va det iof myyysigt o träffa soffan igen...

Och underbara va dom när jag fick ledigt på Nyår..
Madeleine är den enda jag vill fira nyår med...
Oså blev det.... Beställa resa till barca imorrn :)
Blir ju iof inte länge.. men nyår ihop iaf :)

1 månad kvar till jul... enda som känns kul med det är att madde kommer hem =) haha..

jobbet lär kräva all min tid den här månaden...
kampanjer hiiiiit & diiiiit....

umgås med familjen..som inte mår så bra just nu...


såja...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0